środa, 15 lutego 2017

Coś nowego



No hej ;)

Nie wiem czy mam się przedstawiać, bo na Bloggerze jestem nie od dziś, tylko że powracam jako Mamuśka 5-miesięcznego synka i z tematyką nie kosmetyczną, nie modową, a wnętrzarską :)

Ale żeby nie było - mam na imię Ewa i uwielbiam urządzać, dekorować, remontować, zmieniać, przestawiać i meblować :D to już chyba jakieś zboczenie, ale już tak mam ;)
postaram się w miarę regularnie wrzucać posty z wystrojem mojego domu, projektami DIY i co mi tam jeszcze do głowy wpadnie.

Miło tu znowu być <3


1 komentarz:

  1. A pese egboogi fun awọn itọju ti awọn orisirisi ilera isoro, lilo kan oògùn ti o ti wa fi fun ati awọn irugbin le ni arowoto ni arun patapata.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń